jennyfathers

Godmorgon fredag!

Kategori: Vardagslivet

Snart dags att dra sig in till stan för en dag på jobbet.
I ca 10 dagar framåt nu så är jag "butikschef" och kan inte låta bli att skryta lite om det, haha! ;)
Glöm inte att komma in och besöka oss för att se vårat erbjudande vi har just nu i butiken.

Loggar in och ut på mailen hela tiden för att se om jag har fått något svar från a-kassan men dom är fan inte snabba asså och det börjar bli bråttom nu.
Det är ju dom jävla asen som har satt deadline till mig så blir så jävla irriterad att dom inte svarar.
Fan va jag hatar dom just nu och det är bara problem hela jävla tiden.
Är det så att ni någon gång tar hjälp av någon med något så glöm inte att ta namn på personen så slipper det bli massa problem senare, jag var dum nog och glömde det :(

HATAR A-KASSAN!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: