jennyfathers

Jag är inte frisk!

Kategori: Vardagslivet

Det är lördag och klockan är strax över 7:00 och jag har redan varit vaken i mer än 2 timmar.
Det gick inte att somna om så tänkte att jag lika gärna kunde gå upp och göra mig klar för jobbet men är redan klar med allt och nu känner jag att jag börjar bli lite trött igen, inte bra med tanke på att jag måste åka om ca 2 timmar och ska jobba till 17:15.
Känner på mig att detta kommer bli en tuff dag men forhoppningsvis så går den fort det är ju som sagt löne helg så hoppas på mycket att göra.

Kanske bäst att åka in till jobbet lite tidigare men det känns ju lite tråkigt när man inte får betalt för övertid men vad gör man inte för sitt jobb.
Det är ju nu jag har chansen att visa vad jag faktiskt går för och rätt mycket som ska göras nu och nästa vecka och jag har inte så mycket tid till det så kanske bäst att skriva en checklista så att inget glöms bort heller.
Mycket att hålla koll på nu med och som tur är så gillar jag ordning och reda och har bra koll på papper och siffror så så detta passar mig bra men det gäller att göra en sak i taget.

Nu ska jag nog ta och hälla i mig massa kaffe så jag orkar med hela denna dagen, kanske skriver lite mera senare...

                                             

Kommentarer


Kommentera inlägget här: