jennyfathers

Ledig idag.

Kategori: Vardagslivet

Japp då är det torsdag och jag är ledig och sen väntas det jobb hela helgen men det ska faktiskt bli väldigt skoj så jag längtar för en gångs skull.
Har så sjukt himla bra erbjudande i butiken som jag tror börjar idag så glöm inte att kika in ;)

Efter jobbet igår så gick jag upp till salongen för att fixa naglarna hos Ellen.
Denna gången hade jag faktiskt bestämt mig redan innan vad jag skulle göra så jag slapp sitta där och vela fram och tillbaka så som jag brukar göra.
Naglarna blev så himla snygga och jag är så sjukt jäkla nöjd och tror nog att dessa är de finaste naglarna jag haft.
Brukar ju alltig ha smile med typ någon stark färg så har liksom tröttnat på det och vanligt franskt är rätt tråkigt så denna gången valde jag ljust blandat glitter och istället för smile blev det fadat med en söt liten blomma på ringfingrarna.
Skulle ta ett kort när jag var klar för dom har så bra ljus på salongen men självklart dog kameran precis när kortet skulle tas så jag får fixa en bild lite senare istället.

Nu ska jag strax gå och fixa lite kaffe och idag ska jag nog ta och försöka fixa mig lite.
Skulle behöva färga mina ögonbryn och ögonfransar och sen skulle jag behöva färga mitt löshår som nu inte är tillräckligt ljust men det är nog inte det lättaste att göra slingor i clip on löshår så får se hur jag löser det.

Nu pratar jag med Issa i telefon så skriver lite mer sen istället.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: