jennyfathers

Måndag.

Kategori: Vardagslivet

Hemma från jobbet nu och shit va varmt det är ute.
Man är ju inte direkt van vid det än och speciellt inte när det går får ca 10 grader till nästan över 20 grader på bara någon dag.
På balkongen nu så visar faktiskt termometern att det är ca 38 grader fast det är i och för sig i solen men ändå. Galet varmt!

Jag har typ haft en shopping torka riktigt jäkla länge nu, vet inte riktigt varför men har bara inte hittat något som jag har tyckt om.
Lite tråkigt för jag har bara massa gammalt i garderoben och känner verkligen att det är dags för lite sommar kläder eller iallafall lite svalare plagg för nu finns det bara jeans och stickade tröjor i byrån.

Jag är ju ledig på onsdag och Joel har tagit en semester dag så det blir en tripp till Ullared :)
Ska bli riktigt skoj för det va ett tag sen man var där nu men hoppas bara det inte är allt för mycket folk.
Har skrivit mig en inköpslista så jag inte missar att titta på något som jag behöver och just nu så behöver jag ju massa nya grejer så det lär ju bli ett par timmar i varuhuset.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: