jennyfathers

Sjuk!?

Kategori: Shopping / Vill ha!

Usch jag vill inte vara sjuk men just nu mår jag verkligen piss.
Har inte sovit alls bra i natt och har sjukt jäkla ont i halsen och skulle behöva en halstablett.
Hade för mig att jag hade Stepsils hemma men dom va visst slut så får köpa mig ett paket sen när jag kommer in till stan för jobba ska jag ju göra trots att jag mår dåligt.
Känner mig ju inte sängliggande så det är inte så att jag behöver vara hemma från jobbet.
Även om man hade velat ligga hemma och vila upp sig istället så funkar det ju inte riktigt så längre, det är ju inte som när man gick i skolan direkt och kunde sjukanmäla sig för minsta lilla.

GÅRDAGEN!
Efter jobbet åkte jag hem och hjälpte Joel med tvätten och sen åkte vi iväg en sväng till IKEA.
Hade inte så mycket tid på oss men vi visste ungefär vad vi ville ha så vi hann med det vi skulle.
Det blev 2 nya sängbord eftersom vi bara har 1 nu och en pall som dessutom inte passar i färgen.

                   
Två stycken sånna här blev det för den passar bäst in i sovrummet med tanke på att både hyllan, sängstommen och byrån är i samma färg.
Vi har inte hunnit packa upp eller skruva ihop dom ännu så vet ju inte riktigt hur det kommer att se ut men hoppas såklart att det blir fint, jag kan lägga upp en bild sen när det är klart.

Efter IKEA på väg hem stannade vi till vid ICA MAXI för att handla lite mat och så, vi hittade även en fin och bra mixer till kampanjpris.
Har länge velat ha en så man kan göra smoothies och även goda drinkar och så nu till sommaren och det är ju inte alla som kan krossa is men det kan denna :)

                                            
                                                           

Kommentarer


Kommentera inlägget här: