jennyfathers

Vill ha!

Kategori: Shopping / Vill ha!

Tittade runt lite och jag hittade visst en hel del som jag skulle vilja ha :)



Ska jag eller ska jag inte beställa?

Jag har ju typ aldrig tidigare varit nöjd med sånt som jag har beställt hem och tycker det är rätt jobbigt att skicka tillbaka om det är så att storleken inte passar och man kanske ändå vill ha plagget fast i en annan storlek och då måste man vänta och så kanske inte dom passar i den andra storleken heller och ofta ser sakerna inte riktigt likadana ut i verkligheten som på bild.

Kommentarer

  • F A N C Y säger:

    Svar. Tack =) Nä ingen aning faktiskt. Det är den förra ägarens möbler, men jag anar att den är från Ilva, Ikea eller något sånt.

    2011-05-17 | 10:30:23
    Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: