jennyfathers

Onsdag.

Kategori: Vardagslivet

Vaknade innan klockan ringde idag och var inte alls speciellt trött.
Just nu sitter jag i soffan med filt och tittar på Våra bästa år samtidigt som jag dricker kaffe, läser bloggar och så bloggar jag lite själv dessutom :)

Är så himla glad att jag åkte iväg och köpte gymkort igår och det känns så himla bra.
Blev lite träning efter jobbet igår men idag blir det vila för jag slutar rätt så sent men imorgon och i helgen blir det nog lite träning istället.
Men ska bara göra det för att jag tycker det är kul och skönt och inte för att jag måste.
Känns riktigt skönt också att åka iväg och träna samtidigt som Joel för annars sitter jag bara kvar hemma i soffan och känner mig fet och lat men nu känner jag mig duktigt och lite stolt istället.

Innan jobbet idag blir det en liten promenad med min lilla älsklingstjej som dessutom har varit sjuk och går på antibiotika för urinvägsinfektion.
Stackars liten så jag ska passa på att pussa och krama henne extra mycket för jag träffar ju henne inte lika mycket längre och för varje dag som går saknar jag henne mer och mer.

       
  
I över 14 år har hon funnits i mitt liv nu och jag kan inte beskriva det med ord hur mycket hon betyder för mig, det är sjukt hur mycket kärlek och värme en liten hund kan ge.    ♥   ♥   ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: