jennyfathers

14 November

Kategori: Vardagslivet

Herregud vad tiden går fort och idag är det faktiskt bara 1 månad kvar tills jag fyller år :) 22!
22 känns mycket bättre än 21 men sen känner jag inte att jag behöver bli så mycket äldre, asså jag vill ju såklart leva vidare men stannar gärna i den åldern för sen blir man 25 och sen närmar man sig 30 och vad har man att vänta sig då? Bara att längta till pensionen typ haha...

                       
                                            Kim & jag när vi firade mig förra året

Sen är det bara 1 dag kvar tills lönen kommer också och det ska bli så himla skönt med massa pengar på kontot igen, synd bara att dom inte stannar kvar så länge som jag hade velat men det går ju bara inte att låta bli att spendera.
Sen på onsdag ska jag ju iväg till Ullared och då lär det ju försvinna en del pengar också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: