jennyfathers

Go kväll!

Kategori: Vardagslivet

Är hemma nu och jag har precis myst ner mig i soffan med en kopp vaniljte.
Brukar egentligen inte gilla te bara sådär för jag är van att ha i både mjölk och socker men nu har jag testat vanilj te som smakar rätt bra, fast egentligen smakar det inte speciellt mycket alls.

                    
                                                
Te ska tydligen vara rätt så bra så tänkte jag skulle lära mig att dricka det så nästa gång jag är i affären ska jag testa en annan smak för jag brukar  bara dricka den vanliga Lipton utan smak.
Vet bara inte vad skillnaden är på alla för det finns ju både svart, grönt och typ rött te och vad är skillnaden liskom??
                                                
Ska strax börja med maten också och idag blir det kycklingpaj med soltorkade tomater.
Jag skulle egentligen ha åkt och tränat men har ju fan ingen bil så irriterand!!
Joel är inte hemma heller så kan inte låna hans men tänkte jag skulle ta bussen då så jag kunde gå på dagens Pilates pass men bussarna slutade gå innan passet var slut :(

Istället så tog jag en varm och lång dusch och jag passade även på att göra en hårinpackning också sen har jag dessutom hunnit med att diska och städa i köket.


                                                          

Kommentarer


Kommentera inlägget här: