jennyfathers

IKEA.

Kategori: Shopping / Vill ha!

Vad gör jag vaken nu egentligen?? Jo ja ska faktiskt åka och träna om en stund fast idag vaknade jag till och med innan klockan ringde.
Det är ju rätt skönt att gå upp tidigt för man hinner med mycket mer sen blir jag inte lika rastlös och pigg på kvällarna så det är ju bra.

Igår på dagen var jag en sväng förbi IKEA med mamma, det finns ju så himla mycket fint.
Men man kan ju tyvärr inte köpa allt sen ska jag ju till Ullared snart också så ska vänta tills dess med gardiner och sånna grejer.
Köpte iallafall med mig en stor plastlåda som jag tänkte lägga massa skor i och sen ha under sängen och sen köpte jag även en jätte, jätte fin blomma.

                       

Härligt med en lite färgklick men mera skka det bli måste bara hitta några fina tavlor också men tror jag har hittat 2 stycken från Chilli som jag vill ha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: