jennyfathers

Träning.

Kategori: Vardagslivet

Godmorgon underbara dag! :)

Ne men så underbar är den inte för jag ska nämnligen börja dagen men att ta bussen till gymmet eftersom min bil är paj och ska skrotas.
Känner mig väldigt duktigt för att jag tog mig upp när klockan ringde och att jag faktiskt ska ta bussen fram och tillbaka till gymmet, trodde nästan jag skulle ångra mig.

Det är ju mycket smidigare med bil för vem vill sitta svettig på bussen liksom?
Och dessutom går den bara 1 gång i halvtimman så man måste ha en tid att passa, sen tar ju allt ca 30 minuter längre än vad det skulle göra med bilen för att man måste gå hemmifrån tidigare så man inte missar bussen och resan dit osv.

Nu ska jag sluta klaga för jag har ju faktiskt valt det själv och imorgon får jag låna mammas bil :)
Sen är det jätte skönt att vara igång med träningen igen och igår blev det ett pass med Pilates.

                      

Kommentarer


Kommentera inlägget här: