jennyfathers

Godmorgon!?

Kategori: Vardagslivet

Fy fan va jag är trött, så trött att jag faktiskt känner mig lite sjuk och mår illa :(
Men det går nog över snart hoppas jag iallafall.

Ikväll kommer ju Desperate Housewives och mamma och syster kanske kommer hit och ser det med mig :) Så mysigt att ha dom här!
Isåfall ska jag bjuda dom på köttbullar med mozzarella sallad som blir dagens middag enligt kokboken, jag tror det kommer bli gott.

Ska passa på att titta lite på min systers telefon för just nu funderar jag faktiskt på om jag ska skaffa mig en Iphone 4s, trodde jag faktiskt aldrig jag skulle vilja men dom verkar ju bra och roliga får se bara hur lång tid det kommer ta innan jag fattar hur man göra, Haha!

                                             

Kommentarer


Kommentera inlägget här: