jennyfathers

Godnatt!

Kategori: Vardagslivet

Nu ska jag strax sova, skönt att denna helgen är över nu tycker jag för nästa helg är jag ledig fredag-söndag och det var längesen nu som jag hade 3 lediga dagar i rad.

Imon har det gått en vecka med Gi också och det funkar rätt bra fast det dåliga med denna dieten är ju att man inte får äta godis :) haha!
Ne jag skoja det jobbiga är att det är väldigt dyrt, tycker iallafall jag och Joel.
Än så länge har vi handlat mat för 9 dagar och det har ungefär gått på 2200 kronor, minst!

Fast i och för sig så handlar man typ inget mer förutom lite cola zero, äter inte ute eller några sånna små köpt som faktiskt brukar bli dyrare än vad man tror.
Vi får la se hur detta kommer sluta men jag tror det blir bra.

Nu ska jag sova, Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: