jennyfathers

Söndag.

Kategori: Vardagslivet

Fan va tiden alltid ska gå så himla fort när man är ledig så imorgon är det dags att jobba igen och efter jobbet ska jag fixa naglarna.
Jag ska faktiskt för första gången göra naturella, tänkte det kunde vara kul att testa nu innan Ellen ska sluta så idag köpte jag 3 nya nagellack som jag ska testa nästa vecka :)

                                                         Nagellack

Sen imorgon är det första dagen på mitt "nya" liv för jag ska nämnligen testa på att köra GI.
Har hört att det funkar väldigt bra för många sen slipper man gå runt och vara hungrig.
Idag var jag och älsklingen och handlade det som behövdes de första dagarna för jag har nämnligen köpt en kokbok med ett 6 veckors GI program som jag ska försöka hålla mig till nu.

Vissa saker som stod med på recepten visste jag inte ens vad det var så var tvungen att söka på Google innan så jag visste hur det skulle se ut i affären, Haha pinsamt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: