jennyfathers

Besviken!

Kategori: Vardagslivet

Gummistövlarna va inte alls lika fina i verkligheten så nu vet jag inte om jag ska behålla dom eller ej, blir så trött att det alltid ska vara så när man beställer på internet.
Vill ju verkligen ha ett par gummistövlar men hittar ju inga fina :(
Dessa var de bästa jag kunde hitta så kanske behåller dom ändå så får jag gå runt och vara ful och skämmas i mina gummistövlar, haha!

Sen behöver jag ny jacka nu till hösten/vintern också, egentligen behöver jag 2 en mellan tjock som man kan ha när det inte är allt för kallt sen behöver jag en varm som jag kan ha när den riktigt kalla vintern kommer.
Såg en jacka i H&M katalogen för ett tag sen som jag gillade men hatar ju att betälla för det blir ju bara fel så jag har väntat på att den skulle komma in i butik så jag kan testa vilken storlek jag behöver och så.
Men det har gått ganska lång tid och den har fortfarande inte kommit in så jag skickade ett mail och frågade när höst/vinter jackorna skulle komma in i butik och speciellt den jackan då men som svar fick jag att just den jackan kommer inte komma ut i butik så den kommer alltså bara finnas att beställa, så jävla typsikt!!

Får väl testa att beställa hem den och se om den passar för gör jag inte det så kommer jag bara gå runt och undra hur den hade sett ut i verkligheten.
Har dessutom för mig att jag har någon rabatt så man får 25% på en valfri vara så kanske lika bra att passa på om den fortfarande gäller då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: