jennyfathers

Helvetesmorgon!

Kategori: Vardagslivet

Riktig mardrömsmorgon har jag haft idag. Stod i badrummet och sminkade mig när det helt plötsligt blev helt svart. Dom skulle tydligen stänga av elen idag och fan va rädd jag blev för hela lägenheten var mörkt och sen tittade jag nyligen på skräckfilm som jag aldrig gör annars och nu minns jag varför fyfan!! Det jobbiga med elen var ju inte bara att det var mörkt utan jag och Sanna storhandlade igår och nu kanske allt blir förstört :( Så typiskt! Men det värsta av allt var ändå att trappuppgången också saknade ljus så jag fick gå och lysa med mobilen.. Låtar kanske inte så hemskt men det var det och jag är typ dessutom den mest rädda personen i världen. Detta vill jag fan inte vara med om igen!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: