jennyfathers

Konsten att leda sig själv.

Kategori: Vardagslivet

Kom hem från jobbet strax innan 18:00 och somnade nästan direkt, vaknade för en stund sen och är nu på rätt dåligt humör nu.
Blir alltid det efter jag sovit "middag", är godis sugen också men har inget gott här hemma :(
 
Blev lite rastlös så jag började städa lite och rotade runt lite i mina lådor och hittade en bok som jag fick av min chef för typ 1000 år sedan, Konsten att leda sig själv
På baksidan så står det att boken vänder sig till alla som vill bli en bättre chef och en bättre människa i största allmänhet, så jag hoppas att den ger mig massor med motivation och att jag blir jäkligt grym efter att jag läst den. Jag vill ju inte läsa något i onödan liksom!!! ;)
 
Sliten? Jaaaaa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: