jennyfathers

Måndag!

Kategori: Vardagslivet

Idag är jag ledig och jag känner verkligen att det behövdes efter utgången i lördags. Är inte så van vid alkohol längre så jag är fortfarande seg hehe. I lördags va vi hemma hos Sanna på födelsedagsfirande 🎉🎉 och sen stan. Hade det jätte trevligt och hon fick en så himla bra present av några vänner. Glossybox!!! Det är nog bästa presenten att jag inte tänkt på det innan när någon fyllt år. Det är en prenumation som man får en gång i månaden men inte en tidningen som det brukar vara utan istället skönhetsgrejer. Så en gång i månaden får man hem en låda med massa olika saker. Det kan vara allt från schampoo, smink, ansiktsrengöring, nagellack mm. Då har man chansen att prova massa nytt och kanske hitta nya favorit produkter. Man kan välja att prenumera i 3, 6 eller 12 månader. Detta önskar jag mig. Helt klart bästa presenten! 😊👍🎁



Kommentarer


Kommentera inlägget här: