jennyfathers

Tisdag

Kategori: Vardagslivet

Ligger i sängen och kollar på paradise och älsklingen har redan somnat. Så tråkigt att det är slut nästa vecka, va ska man då kolla på?? 

Igår körde jag mamma till flyget för hon skulle på föreläsning i Texas. Lyx!! Vill också åka iväg så.. Och hon kommer hem lagom till min födelsedag :)

Idag jobbade jag bara 3 timmar sen kom älsklingen och hämtade mig. Åkte hem på middag och tårta hos hans morfar som fyller år idag :)
Imorgon är jag egentligen ledig men ska jobba lite extra i nordstan.
Har varit där några gånger nu och kommer antagligen börja på riktigt i januari och de ska bli skoj.. Mer tempo och så himla fin är den nya butiken :)
Roligt att jag fick vara med och bygga upp den med..

Nu ska jag kolla slutet på programmet sen sova. Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: