jennyfathers

Mina 3 lediga dagar ❤️

Kategori: Vardagslivet

Så skönt att vara ledig och kände verkligen att jag behövde de nu efter mycket jobb och sjukdom över jul/nyår. Men av någon konstig anledning så är det just när jag är ledig som jag hinner känna av hur trött jag är. 

I söndag åkte jag och mamma till freeport. Där hittar man typ aldrig något men köpte prydnad till graven så åkte och dit och sen middag hos mamma.


Idag åkte jag först hem till Anki och sen åkte vi vidare till torget för fika med Ida, Rio, Emilie, Cassandra och så kom Ellen och Kian förbi också 😊 mysigt att träffa alla! 

Imorgon ska vi till Slottskogen och fika med pappa och sen hem till mamma på middag. 

3 riktigt mysiga dagar. 
Älskar min familj ❤️ så himla glad att jag har dom.
Familjen betyder allt och tycker så synd om folk som inte har någon... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: