jennyfathers

Godmorgon!

Kategori: Vardagslivet

Lång sovmorgon idag! Vaknade i och för sig ganska tidigt men ligger kvar i sängen och dricker kaffe och kollar på tv. Tänkte ligga här idag och inte göra så mycket faktiskt. 
Alltid när jag är ledig så har jag något planerat och åker nästan alltid ut och hittar på något eller träffar någon men idag tänkte jag passa på att vila upp mig.
Dessutom är de svinkallt ute.


Trots kyla så älskar jag verkligen detta väder. Det är så himla fint ute nu med all snö och det är sån vinter jag vill ha varje år. Blir glad av sol och snö ❄️⛄️☀️

Kommer ju aldrig klara av att ligga i sängen hela dagen för jag kommer bli rastlös och klättra på väggarna så när jag vilat klart ska jag städa här hemma. 
Skönt när man har en hel ledig dag till sånt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: