jennyfathers

En kväll på The body shop

Kategori: Vardagslivet

Idag har jobbat första gången på 5 dagar.
Det känns så konstigt att vara ledig såhär mycket.
Inte riktigt van vid det.
Efter stängning gick jag, Tina, Sandra och Annie (mina arbetskamrater) in till the body shop.
Vi hade bokat en kväll för sminkning.
Vi hade vunnit en Glitter tävling så vi fick som pris en sminkkurs.
Så snälla dom är inne på body shop.
Jag tror att dom egentligen stänger 18:30 men vi fick komma efter kl 19:00 eftersom vi stänger då.
Vi va kvar tills klockan 22:00 så dom fick jobba över lite idag.
Vi åt lite snacks och drack lite cider/vin och fick massa bra sminktips.

      
      
      
      
                              

Det va jätte roligt att bli sminkad.
Jag vill göra det igen.
Det är så himla skönt att bli ompysslad speciellt av någon som vet vad dom gör.
Vi fick sen välja lite varor och för mig blev det 4 ögonskuggor och ett läppglans.
Riktigt nöjd!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: