jennyfathers

Höst!?

Kategori: Vardagslivet

Jäklar vad det öser ner nu, rätt så mysigt att ligga och lyssna på faktiskt och är glad för att jag är hemma i min säng och inte ute på stan eller nåt.

Blir nog inget mer sommarväder detta året för nu känner jag verkligen att hörsten börjar komma även fast det fortfarande bara är Augusti.
Lite tragiskt men jag har haft min semester och är hel nöjd med vädret jag fick.
Har faktiskt varit vid havet och badat flera gånger och förra året tror jag bara det blev 1 gång.

Om hösten nu närmar sig så borde man börja inhandla lite nya höstgrejer.
Tycker faktiskt inte det har kommit in speciellt mycket snyggt än tyvärr så hoppas att det kommer mer snart.
Behöver ju både nya skor och jacka detta året så kanske borde börja köpa redan nu så att man har när dom behövs och så slipper man köpa allt på samma gång för det har jag nog inte råd med.
Jag har i och för sig hitta några skor och så redan men ska vänta lite till för det kommer ju komma massa mer och då kanske jag ångrar mina tidigare köp.

En så länge har jag hittat fina skor som jag vill ha på Din Sko och Skopunkten och på Skopunkten brukar jag alltid köpa 3 par för då får man det ena paret på köpet :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: