jennyfathers

Jag är glömsk!

Kategori: Vardagslivet

Jäkla skit också!
Nu kom jag på vad det var som jag skulle göra, fixa och uppdatera mitt CV.
Måste skriva ett personligt brev och hitta en bra bild att skicka med också.
Pallar inte att göra det nu för jag börjar bli väldigt trött så att ögonen nästan går i kors.
Jag har ju bara 2 dagar på mig så får väl ta och fixa det imorgon på min lediga dag.

Japp, imorgon är jag ledig :)

Vad ska jag hitta på?

Ingenaning förutom att jag måste fixa CVt då.
Kanske ska åka till Frölunda eller nåt och kolla lite för lönen kommer ju imorgon och jag är sugen på att shoppa.
Skulle ju faktiskt behöva nya träninskläder, träningsväska och ett nytt lås till omklädningsrummet eftersom det förra rostade igen och nykeln har fastnat, haha!

Kanske ska ta och palla mig iväg till gymmet också när jag ändå är ledig och har tid till det.
Ska bara gå in och kolla om det finns något roligt pass att gå på innan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: