jennyfathers

Natti natti!

Kategori: Vardagslivet

Va inte riktigt nöjd med header jag hade innan så jag håller på med lite ändringar men hinner tyvärr inte klart med bloggen idag så den får helt enkelt se ut så här till imorgon.

Hade ju sovmorgon idag men blev inte så mycket sovande.
Jag tycker faktiskt mer om att vakna tidigt och jobba de tidiga passen för man får ut mer av dagen då.
Klart det är skönt med sovmorgon ibland men just nu när vi har så mycket att göra så känns morgonpasset mer effektiva med tanke på att det inte är lika mycket kunder då.

Lite stressad nu och man vill ju inte göra chefen besviken nu när hon är på semester vilket gör att jag nu är ställföreträdande butikschef :D

Älskar att säga det, haha!

Nu ska jag borsta tänderna, titta lite på Sex and the city sen måste jag sova om jag ska orka gå upp imorgon när klockan ringer.

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: