jennyfathers

Tisdag & Onsdag

Kategori: Vardagslivet

Igår kväll träffade jag Kim för att testa att göra akryl naglar.
Kan ju säga på en gång att det inte är något för mig, jag har inte tålamod till det så jag fortsätter hellre att fixa naglarn hos min duktiga syster som jobbar med det och som kan och vet hur man gör.
Det var roligt att testa på det men inget jag skulle vilja göra igen.
Sen så gjorde jag något som inte var så smart kanske.
Jag hade ju redan naglar innan så jag kämpade med att dra bort dom och dom satt verkligen hur hårt som helst och det gjorde jävligt ont asså dessutom åkte delar av min egna nagel med så nu är det nog dags att boka tid att för att fixa till dom.

Får ringa min syster imorgon och se om hon har några tider lediga till nästa vecka eller nåt.

IDAG (ONSDAG)
Kan inte fatta att det redan är torsdag imorgon för hela dagen idag har kännts som om det har varit måndag.
Halva semestern har redan gått, varför går tiden så himla fort?

Började iallafall min dag med att vakna till att mobilen ringer.
Det var Joel som ringde och undrade vad jag gjorde och frågade om jag sov.
Svarade såklart nej fast det var precis det jag gjorde, haha!
Varför ljuger man alltid om att man sover när någon ringer?

Klockan var 11:30 och jag fick typ ångest över att jag hade sovit så länge.
Brukar aldrig sova så länge och kommer inte ihåg senast jag vaknade så sent.
Tur att Joel ringde för annars hade jag säkert sovit några timmar till.

Vädret var på topp så vi bestämde oss för att åka och bada och efter en stund kom Björn, Peter och Issa.

Blev så himla trött sen när jag kom hem så jag låg typ och halvsov i flera timmar.
Men blev uttråkad och rastlös så jag träffade Joel en stund för en kvällspromenad.

Nu är det väl egentligen dags för mig att sova men är inte det minsta trött ännu.
Får nog ta och sätta alarm på mobilen också för jag vill inte sova bort hela dagen imorgon.

Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: