jennyfathers

8 Mars

Kategori: Vardagslivet

Hade hoppats på att det skulle vara strålande sol idag så jag kunde gå ut på promenad i mina solbrillor :)
Ååååh vill verkligen ha sommar nu!

Blev en lugn helg med godis och Rena rama Rolf haha.
Nu är jag nästan helt frisk, så skönt!
Men stackars pappa har jag lyckats smitta så nu mår han lika dåligt som jag gjorde förra veckan.
En riktigt dunder förkylning, kommer inte ihåg att jag haft det så innan men som tur är det över nu bara lite nästäppa kvar och det överlever jag.

Idag ska min lilla älskling till tandläkaren.


Stackaren hon kommer vara livrädd.
Hon brukar tvärnita redan vid parkeringen på sjukhuset.
Ibland blir hon orolig redan när man ska åka iväg och man sätter sig i bilen för hon känner på sig att något inte är som det ska.
Jag vet att hon kommer vägra öppna munnen så får la höra sen hur det gått för tyvärr kan jag inte följa med för jag ska ju till bilskolan.

Nu ska jag fixa i ordning mig och äta frukost.
Sen blir det några timmar på bilskolan, först ska jag plugga sen blir det en dubbel körlektion med Göran.
Hoppas verkligen att det går bra kommer bli så besviken och ledsen annars.
Sen ska jag möta upp Kimsan för att äta sushi, smaskens!

Ikväll börjar ju Svenska Hollywoodfruar.
Längtar!
Så roligt nu när alla bra program har börjat igen.
Har för mig att det skulle komma nåt annat bra program ikväll också men nu kan ja inte komma på vad det var.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: