jennyfathers

En Jenny dag :)

Kategori: Vardagslivet

Idag funderar jag på att ha en så kallad "ego dag".
Man bör ha det någon gång ibland för att hinna med sånt man själv vill göra.
Även om det egentligen inte är något speciellt man vill göra, kanske bara ta det lugnt och koppla av.
Men idag ska jag nog fixa lite här hemma och mig själv, haha!
Behöver fixa mina ögonbryn, både plocka dom och färga dom.
Sen kanske jag ska passa på att färga ögofransarna också när jag ändå är igång.

Jag ska nog ha en sån där riktig tjejdag, haha!
Lägga en ansiktsmask, fixa naglarna och så också.
Gud va längesen det va jag gjorde något sånt men jag tror nog jag ska har någon lermask eller nåt här hemma.

Nu fick jag mycket att göra så det är bara att sätta igång :)
Men först är det dags för frukost.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: