jennyfathers

TRÄNINGSVÄRK!

Kategori: Vardagslivet

Ligger och funderar på om ja ska gå en power walk imorgon eller inte.
Grejen är inte att jag inte orkar eller vill men jag har fått sån sjuk jävla träningsvärk att jag inte ens kan gå normalt.
Har träningsvärk i hela låren och rumpan både från power walken och gymmet men sen har jag fått sån värk i smalbenens framsida också.
Tror aldrig jag har haft träningsvärk där så därför tänkte jag inte tanken att strecha den muskeln heller.

Fast jag kanske ska satsa på att träna bort träningsvärken istället, får se hur jag gör imorgon.
Beror på vädret också, VILL HA SOL!

Imorgon är det fredag, IGEN.
Helt galet vad tiden går fort nu asså, snart är det sommar :)
och vad ska man göra då?

Ut och resa kanske?
Hade gärna velat men vet inte om jag har tillräckligt med pengar och tid för det.
Får hoppas på att Sverige bjuder på dunder sommar, det sägs ju att desto kallare vinter desto varmare sommar.
Stämmer det? HOPPAS!

Nu är det dags för sängen.

Natti Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: