jennyfathers

Beställa löshår?!

Kategori: Shopping / Vill ha!

Har precis kikat runt lite på löshår för färgen jag har på det här hemma passar ju inte längre.
Jag tror faktiskt jag ska beställa hem billigt oäkta löshår så länge tills jag har fått fram den rätta färgen på mitt egna hår.
Skulle det vara dålig kvalite och att det inte ser så fint ut efter ett tags användning så gör det inte så mycket för jag var inne nu och kollade och det kostade nästan ingenting men tyvärr så är den färgen jag behöver slut och levereras inte förrens 1-3 veckor.
I vanliga fall så är det leverans på bara på 1-3 dagar så jag får vänta ett tag på mitt men det kan det väl vara värt.
Kanske kommer lagom till min födelsedag men jag blir glad bara det kommer innan nyår och att nyansen på håret passar någorlunda okej.
                             
Känns bättre att göra så än att lägga ca 1000:- på äkta löshår och sen så kanske ändå inte färgen är bra sen när jag har färgat klart mitt egna hår.
Sen så är det ju väldigt svårt att handla på internet för då ser man inte riktigt hur färgen ser ut och det kan lätt bli fel men jag får helt enkelt chansa.

Nu borde jag försöka sova men är inte det minsta trött ännu och som tur är så är det Seinfeld på tv så jag har något att sysselsätta mig med.

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: