jennyfathers

Måndag

Kategori: Vardagslivet

Orkar inte bara ligga här hemma men vad kan jag göra?
Inte så sugen på att träffa någon för jag är nog inte ett så bra sällskap just nu.
Men alla har la sina dåliga dagar men tror detta kommer bli en lång period för mig tyvärr.

Jag är typ ratslös men ändå helt slut och hela tiden trött.
Fan att det är så mörkt ute för annars hade jag kunnat ta mig en promenad men jag är ju mörkrädd så jag vågar inte det nu.
Sen så har det ju hänt så mycket hemskt nu det senaste så jag känner att jag vill vara på den säkra sidan.
Skulle ju i och för sig kunna dra iväg till gymmet men är inte så sugen på att visa mig för folk just nu för jag ser hemsk ut och folk skulle typ bli rädda.
Det är verkligen sant, jag överdriver inte...

Har ju ingen bil för tillfället heller för den är inne på lagning och fick nyss veta att bromskivorna och bromsklossarna eller va det heter också måste bytas så jag kommer inte vara speciellt rik framöver. Jävla skit!

Va inne i Gymgrossistens butik förut för att köpa en grej som jag ska testa ihop med träning och så nu men dom hade fan inte den produkten där så jag måste beställa den istället men va inne på sidan nu och fattar nada.
Hur ska jag göra, det står att man kan få massa gratis grejer men det vill jag inte ha.
Fattar inte heller hur betalningen ska gå till för jag kan inte betala med mitt kort och det fanns inget allternativ på postförskott.
Finns det någon snäll människa där ute som vet hur man gör och som gjort det innan?
Jag behöver hjälp, snälla!
För jag vill nämnligen börja med grejerna så snart som möjligt för att se om det kommer ge något resultat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: