jennyfathers

T o r s d a g

Kategori: Vardagslivet

Shit vad denna veckan har gått fort och det känns inte ens jobbigt att jag snart ska åka iväg och jobba för jag vet att även denna dagen kommer bli toppen.
Gillar faktiskt öppningspassen och sedan vid lunch ska jag ha "utvecklingssamtal" med min chef.
Alltid lika roligt och får hoppas att hon har något bra att säga om mig och tiden son har gått.

Eftersom det redan är torsdag så betyder det att det är sista dagen på jobbet för denna veckan.
Ledig fredag-söndag och det ska bli riktigt jäkla skönt.

Men nu måste jag fixa iordning mitt hår lite innan jag ska iväg.
Kan ju säga att man borde lyssna på frisörerna och det absolut inte är bra att blondera håret för mycket för det kan gå av och det har det gjort på mig.
Usch fick typ panik när det bara ramlade av hår så fort jag rörde huvudet men jag visste att det kunde bli så här så jag får helt enkelt skylla mig själv.
Det känns iallafall skönt att vara ljus igen även fast färgen är långt ifrån vad jag vill ha men får se om det går att rätta till lite senare för så här vill jag faktiskt inte gå runt.

Pusspuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: