jennyfathers

Godmorgon!

Kategori: Vardagslivet

Nu har jag precis duschat och ligger i sängen och väntar på att Våra bästa år ska börja.
Kan faktiskt inte riktigt förstå varför jag kollar på det skit programmet.
Men det går inte att sluta, är jag hemma den tiden det sänds så har jag alltid på kanalen.
I och för sig så brukar jag inte sitta och vara helt inne i tv när det går utan jag sysslar med annat samtidigt.
Oftast brukar jag sitta och sminka mig och det ska jag göra nu med för man behöver inte se allt för man fattar ändå eftersom det händer så himla lite.
När jag sminkar mig eller sitter vid data som nu så lyssnar jag mest till prpgrammet istället och hör jag något itressant så tittar jag såklart.

Någon mer än jag som är fast i programmet? Jag vet några haha!

Måndag idag och ännu en vecka är förbi.
Det är helt galet vad fort tìden går nu men jag gillar det faktiskt för en gångs skull.
Tycker det ska bli rätt mysigt med vinter och stora varma jackor, koftor och halsdukar.
Jag har dessutom en mörkblå SVEA jacka som jag har tänkt sälja, någon som är intresserad?
Den är i fint skick och bara använd en vinter.
Jag kan ta kort på den och lägga upp senare men jag hinner inte nu tyvärr.

För nu ska jag börja sminka mig så jag hinner klart tills jag måste åka till jobbet.

Kommentarer

  • MADDES säger:

    Nu är dagens blogg utsedd, gå in i bloggen för att se om det var du som vann ;)

    2010-09-06 | 11:01:30
    Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här: