jennyfathers

😩😩😩

Kategori: Vardagslivet

Då har man blivit sjuk. Så ledsen vill verkligen inte! Senast igår pratade jag om att jag sällan blir sjuk och kan räkna gångerna jag varit hemma från jobbet de senaste 8 åren på en hand...
Tror jag är magsjuk eller matförgiftad! Hur vet man skillnaden?
Senast jag var magsjuk är nog 10-15 år sedan och har för mig att man låg och spydde hela tiden jag har bara gjort de två gånger än så länge. Så fort jag reser mig mår jag lilla. Ont i hela kroppen och vrider och vänder mig och mår för dåligt för att kunna somna. Orkade inte ens pilla på telefonen och då är de illa 😂 men har tagit tablett nu och så fort den börjar verka så blir man lite mer människa igen. Ska försöka passa på att sova nu medans jag ändå mår lite bättre och hoppas jg inte spyr mer så jag är smittfri tills på lördag för jag har ju en ledig helg att se fram emot. Skulle spacklat lilla sovrummet idag med men de får vänta nu 😔 hatar att skjuta upp saker men men

Kommentarer


Kommentera inlägget här: