jennyfathers

Gårdagens shopping

Kategori: Vardagslivet

Igår blev de en sväng till torget med Ellen och Kian. Kian tyckte de var alldeles för intressant och mycket att kolla på för att kunna sova men så fort vi satte oss i bilen så somnade han 💙

Han fyller ju 1 år nästa vecka så Ellen kollade lite inför kalaset. Jag skulle egentligen bara köpa ett nytt schampo men fanns inte på torget tyvärr. Men hittade fina fjädrar i pastellfärger till påsk. De är ju alltid så skrika färger så tänkte dessa var mer jag och kommer bli jätte fina i lägenheten.


Längtar hem så jag kan fixa och pynta och köpa färska blommor men får hålla ut några veckor till. Inte långt kvar till påsk nu heller då påsken inträffar i mars detta året.

Efter torget åkte vi vidare till Apoteket där schampot fanns. Killen i kassan frågade vilka prover jag ville ha med men jag sa vet inte så han skickade med massor 😊 alltid kul! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: