jennyfathers

Ledig

Kategori: Vardagslivet

Idag har jag varit ledig och tog mig en sovmorgon. Va så trött så jag vaknade inte ens av att dom borrade.

Drack en kopp kaffe sen gick jag upp och rensade lite i skåpen, sen ska elektrikern komma och fixa alla uttag så jag passade på att dra ut spisen och göra rent där för de gör man ju inte allt för ofta men de va faktiskt inte speciellt smutsigt. 
Sen har jag även tvättat sex maskiner så jag har fått lite vettigt gjort ändå. 

Imorgon ska jag nog träffa Kim och Anki och sen på torsdag är det dags att packa ner allt badrummet..ska väl passa på att rensa där också. 

Sen till helgen blir de jobb och på söndag kommer äntligen min favorit hem 💙

Känner inte att de ens är jobbigt att jobba helg längre. Tyckte ju de förr men tiden går så fort och de är väldigt kul men ändå skönt när man är ledig såklart så denna helgen passade jag på att gå ut.💃🎉🍾

Kommentarer


Kommentera inlägget här: