jennyfathers

Besviken.

Kategori: Vardagslivet

Kom precis hem från jobbet. Eller jag har hunnit sminka av mig och ta på myskläderna. Så hungrig så tänkte fixa mat och varit så himla sugen på pannkakor i flera dagar nu. Så kunde jag ta med till jobbet imon med. Så börjar plocka fram och så ska jag leta upp ett recept och fan 😩 så kom jag på att jag inte har några ägg. Så himla besviken och orkade inte gå till affären heller.. Jag rensade kyl och frys häromdagen och slängde hur mycket som helst blandannat nästan ett helt ägg paket. De stod att de precis hade gått ut. Vet att allt håller så mycket längre än vad som står men får panik över sånt så slänger alltid. Slängde hur mycket som helt och tömde nästan hela frysen. Inte så bra och inte direkt ekonomiskt så får bli bättre på att äta upp de jag har hemma.
VILL HA PANNKAKOR!! 😩 får bli att köpa ägg imon..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: