jennyfathers

En vecka kvar..

Kategori: Vardagslivet

Är i lägenheten nu och har städat lite för de är så himla dammigt här. Hatar stök och ska bli så skönt när allt är klart och jag kan få storstäda och förhoppningsvis är det bara en vecka kvar nu 😊 ser ut som dom ska börja med kaklet nu iallafall.

Bokade Stockholm igår med äntligen. Ska bli så himla kul och så nyfiken på nya köpcentrumet. Var ju där och fixade med butiken men var tvungen att åka hem innan invigningen. 
Så hoppas på massa shopping eftersom de inte blev så mycket i London heller. 

Tänkte även passa på att göra en stor vårensning av mina kläder när jag flyttat hem igen.. Har så himla mycket som jag har svårt för att slänga men vet att jag aldrig kommer använda igen så bättre någon annan får användning för sakerna.. 
Man samlar på sig så mycket under åren med och inte bara kläder ska rensas denna gången. Vill att alla skåp och lådor ska tömmas för nu känns allt som en stor röra och har noll koll på vart allt ligger.. 

Nu ska jag hem till mitt andra hem för att äta och sen träffa Kim och Anki en stund.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: