jennyfathers

Kvällsunderhållning

Kategori: Vardagslivet

Ligger och kollar på ex on the beach 😊 tycker de är så kul med sånna program så jag har längtat om man säger så haha 😂 

Sen ska jag försöka sova men tror de blir svårt då jag somnade till en stund förut. Imorgon blir det jobb efter 3 dagar ledigt och de ska bli skoj. Sen är jag ledig igen och då blir de kalas 🎂🎈🎉

Bokat tid hos frissan om ca 2 veckor med. Va ju där i februari men försöker att klippa mig ofta för jag vill ha ett fint och friskt hår. Men nu har jag lite beslutsångest. Tänkte först bara toppa en cm eller så men nu funderar jag på att klippa av en bit. Tycker de är så fint med kortare men vet inte om jag vågar för jag kanske tröttnar eller ångrar mig och mitt hår växer ju inte direkt snabbt..
Ljusare ska jag bli iallafall men längden bestämmer jag nog när jag sitter där 😬

Kommentarer


Kommentera inlägget här: