jennyfathers

Måndag.

Kategori: Vardagslivet

Idag är jag ledig. Vaknade självmant vid sju.. Går jag upp tidigt några dagar i streck så vänjer jag mig typ men inte så jobbigt för jag känner mig utvilad plus att det är super fint väder med så tänkte strax gå ut en sväng.

Helgen blev det mest jobb. Sanna kom förbi en stund på kaffe i fredags och sen  åkte jag och mamma och handlade. I lördags blev det först jobb sen middag hos mamma ❤️
Igår efter jobbet kände jag att jag behövde rensa lite så städade ut alla köksskåpen, torkade ur och ställde allt fint och iordning 😊
Skulle behöva frosta av frysen med och lägga ut badrumsgrejerna för försäljning.
Sen en dag får det bli att rensa garderoben också men nu ska jag börja med att ta ner ljusslingan på balkongen hahha den har ju varit där ett tag nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: