jennyfathers

Trött

Kategori: Vardagslivet

Idag trodde jag att jag skulle sova ut och vakna pigg och glad men var så himla trött trots sovmorgon och kaffe. Låg kvar i sängen länge men blir lätt rastlös och känner att de känns onödigt att slösa en hel ledig dag till att inte gör något vettigt så de blev städning som vanligt. Rensat och sorteras underkläder, strumpor, hårgrejer, smycken och nagellack 😊 så skönt när de är gjort och nu är de bara linnen och t-shirts kvar. Har dammat och dammsugit och imorgon ska jag tvätta och städa badrummet tänkte jag. 

Kanske ska åka och kolla blommor till balkongen imorgon också för detta året ska jag ha balkonglåda hade jag tänkt. Har även köpt två nya stolar och letar nytt litet bord men hittar inget för tillfället. 

Nu måste jag snart sova men är inte alls trött då jag råkade somna i soffan och vaknade 19:30 😩

Kommentarer


Kommentera inlägget här: