jennyfathers

Godmorgon!

Kategori: Vardagslivet

Godmorgon söndag och först advent! ⭐️
Inne sovmorgon här inte men jag vaknade självmant en kvart innan klockan skulle ringa.

Igår blev det tentaplugga i 10 timmar...
Cecilia kom hit vid 12 och åkte hem 22 någon gång sen hade vi i och för sig en lunchpaus på torget också.
Min tredje tenta är på måndag och idag ska jag iväg så är lite stressad över den men får göra så gott de går helt enkelt.
I redovisning är det och jag tycker de är kul men svårt. Bokföringsdelen iallafall sen ska man kunna förklara alla begrepp och det är det jag tycker är svårt.
Efter de är de två tentor kvar plus inlämningar sen går jag på julledigt. Jag längtar och jag ska verkligen vila upp mig 😊.

Nu ligger jag i sängen dricker kaffe och ska strax upp och göra mig iordning.
Ligger och funderar på vilken säng jag ska köpa. Var och kollade förra veckan och sängen har jag nig egentligen bestämt mig för men det är gaveln jag inte riktigt vet vad jag ska ha. Köpte nya sängkläder med som jag älskar 😊 kommer bli så fint ihop med en mörkgrå säng.

Kan inte bestämma om jag vill ha en slät med nackkuddar eller en med knappar som går in. Tycker egentligen om den med knapparna men vet inte riktigt om det är min stil.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: