jennyfathers

Shopping!

Kategori: Vardagslivet

Tillbaka på jobbet idag men jobbade bara i 3 timmar så det gick fort.
Innan jobbet gick ja en stund på stan, va ledsen igår för att jag inte hittade något på rean så jag gav det ett nytt försök idag.
In på Gina Tricot och hittade 3 tröjor och 2 trosor till halva priset =)
Skulle gått i fler affärer men tiden räckte inte till.

Efter jobbet åkte jag hem till Cizzi.
Väntade på att Anki skulle sluta för att sen ta en fika.
Det blev Café Marmelad.
Det va längesen man var där.
Det va ett sånt ställe där alla "hängde" och spelade kort när fritidsgården var stängd.
Jag och Cizzi var sugna på deras räkciabatta men blev rätt så besvikna för den va inte alls lika god som den brukar + att den va mycket mindre än vanligt.

Ska försöka lägga mig rätt tidigt idag men har lite svårt för att sova.
Imorgon ska jag möta Anki på Frölunda Torg vid 10.
Ska kolla om jag hittar något mer fint på rean, fick ju presentkort där i julklapp.
Har inte så lång tid på mig för jag börjar jobba kl 12 så hoppas tiden räcker till för det är den enda tiden jag har kvar nu innan det nya året.
2010!

Ska nog träffa mamma en stund också för att åka och kolla på data och mobil.
Slutar 19:15 och butikerna stänger ju kl 20:00 så vi har inte så mycket tid på oss.
Men in på Elgiganten hinner vi nog.

Har försökt fixa mitt CV nu och får panik.
Jävla skit va jobbigt det är, men nu är det nästan klart bara en ny bild som behöver fixas.
Sen är det ju det där personliga brevet också.
Så jobbigt för jag skriver olika beroende på vad för jobb jag söker.
Snart ska jag ju redovisa för arbetsförmedlingen vad för jobb jag sökt och än så länge är det bara 1.
Inte alls bra för ja vet att dom kommer tycka att det är för lite.
Hoppas jag hittar något mer som jag tycker passar mig snart.
Vill ju inte bli av med min A-kassa ersättning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: