jennyfathers

En riktig besvikelse!

Kategori: Vardagslivet

Kom precis hem från rean i stan.
En besvikelse måste jag säga.
Köpte ingenting!
Så tråkigt när det blir så för jag va sugen på att komma hem med händerna fulla med kassar.
Tycker inte ens att det va speciellt mycket folk eller jo det va mycket folk men jag trodde det skulle vara mycket fler.
Det va inte ens den där kaosen som det brukar vara.
Lite synd att jag inte hittade något för idag va ju den enda dagen som jag kunde gå på stan.
Ska jobba nu fram tills nyårsafton.

Hade tänkt köpa mig en data nu under rean men har inte hittat någon ja vill ha.
Fast jag såg en som verkade bra fast den va vit.
Vill ha en svart eller rosa data =)
Måste ju egentligen köpa mig en ny mobil också för min funkar inte riktigt som den ska längre.
Den dör fast batteriet är fullt, knapparna hakar upp sig så det går knappt att skicka sms.
Lite jobbigt men jag tycker om den ändå, haha!

Ska försöka kolla om ja hittar någon bra data och mobil på internet för orkar inte trängas i butikerna.

Imorgon ska jag jobba igen.
Redan varit ledig i 3 dagar nu.
Tiden går alldeles för fort när man är ledig.
5 dagars jobb väntar, ska till och med jobba på nyårsafton vilket jag inte är speciellt sugen på.
Som tur är jag ju ledig dagen efter men sen blir det jobb igen.

Det där med Nyårsafton asså.
Skiter i vilket får helt enkelt bli som det blir.
För om man planerar något blir det alltid misslyckat ändå.
Jag vet inte ens vart jag ska vara eller vilka jag ska vara med.
Har ju iallafall inhandlat en klänning som ja tror jag ska ha på mig.
Måste verkligen färga mitt hår innan bara.
För så här kan jag inte gå runt.
Tiden räcker inte till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: