jennyfathers

Nu är denna helgen slut.

Kategori: Vardagslivet

I fredags va jag bara hemma och tog det lugnt, eller jag jobbade till 19:15 sen tog jag vagnen hem och tittade på Idol.
Riktigt spännande var det.
Va faktiskt lite orolig att Erik skulle åka ut eftersom juryn trodde att Calle och Tove skulle gå vidare.
Men som tur va så blev det Tove som fick åka hem.
Precis vad jag ville.
Erik kommer vinna ALLT.
Calle är också jätte bra men Erik är klart min Idol.
Längtar tills finalen, får inte missa den.
Men kom precis på att jag och Cizzi tänkte gå till Liseberg nästa fredag.
Får la vara hemma tills det börjar eller spela in det haha.

Igår började jag dagen men jobb.
Massa att göra.
Stod typ fast i kassan från det att jag kom tills jag slutade.
Helt slut när jag kom hem.
Hoppade in i duschen för att göra mig i ordning för kvällen.
Fick skjuts av pappa hem till Christan.
Sen blev det Flame.

Inte alls speciellt bakfull idag.
Va lite snurrig i morse men det är över nu.
Blev jätte sugen på sushi förut så pappa skjutsade mig till Super sushi.
Godaste sushin som finns.
Sen hem och la mig i sängen och tittade på tv.
Denna veckan missade jag iallafall inte One tree hill.
Snart kommer ju paradise hotel också.
Sen ska jag nog fortsätta städa lite.
Så jäkla mycket skit!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: