jennyfathers

Torsdag.

Kategori: Vardagslivet

Idag har jag varit på jobbet.
Varit lite nervös för det va sagt att cheferna skulle komma på besök.
Men dom kom aldrig.
Gick runt och va nervös i onödan.
Sen kikade Kim in i butiken.
När jag hade stängt så åkte vi och solade.
Lika plågsamt som vanligt men ändå så gör man det.

Sist vi va och solade så såg vi en sån ful bild på han i Twilight.
Inte för att han brukar vara snygg men denna bilden va sjukt ful och rolig.
Det såg typ ut som om han hade ett öga i pannan och ett på kinden, haha!
Iallafall så ville vi se den igen men kom inte ihåg vilken tidning det var.
Började bläddra igenom alla som låg på bordet men hittade den inte.
Sen tog vi alla dom andra som låg i stället men hittade den fan inte där heller.
Någon hade snott med sig tidningen hem.
Kim blev helt förkrossad typ haha...
Joel kom och hämtade upp oss och vi skjutsade hem Kim och sen åkte vi till Mc Donalds och åt.
Sen hem och nu sitter jag här..
Tänkte att jag skulle kolla på några avsnitt av Paradise hotel som jag ha missat.
Sen försöka sova för imon blir det jobb igen.
Och på lördag =(

Imorgon blir det en lugn kväll.
Lite tråkigt men får ta igen det på lördag =)
Ska nog titta på Idol.
Dom är ju faktsikt i Skandinavium och spelar.
Bara 3 stycken kvar nu och snart utses vinnaren.
Jag hoppas på Erik.
Alla är ju grymt bra men Erik är faktiskt BÄST!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: