jennyfathers

Bakisdagen.

Kategori: Vardagslivet

Igår blev det party hos Sophia, en avskedsfest för henne och Issa.
Dom åker ju på tisdag, buhu!
En riktigt lyckad kväll blev det och jag hade jätte skoj.

      
      
      

Orkade inte lägga upp fler bilder men resten finns på facebook.

När vi skulle åka hem så lyckades jag ta på mig 2 olika skor.
Ena va min och den andra va Sophias.
Märkte ingenting förrens idag när jag såg skorna i hallen.
Hur lyckas man, haha!
Dom va ganska lika men vi har ju inte ens samma storlek så jag borde kännt skillnad.

Idag har jag varit trött och bakfull men det har la dom flesta.
Jag och Joel åkte hem till Christian där han och Sophia va.
Blev lite filmtittande och godisätande.

Imorgon är jag ledig =)
Ska fixa massa grejer och skicka till A-kassan.
Träffa Sophia också så vi hinner byta tillbaka skorna innan hon åker.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: