jennyfathers

Tisdag.

Kategori: Vardagslivet

Kom hem för en stund sen och jag mår inte alls bra.
Jag har jätteont i magen.
På väg hem åkte jag och pappa till 7 eleven för att tanka på min mobil men när jag hade betalt så hackade kassan upp sig så jag fick aldrig någon påladdningskod.
Fan vilken tid det tog, fick säkert vänta i 20 minuter.
Nu har jag iallafall pengar på mobilen, hatar att vara utan!

Varit på arbetsförmedlingen idag också.
Så tråkigt och sorgligt.
Fick massa papper som min chef ska fylla i och massa annat som ska skickas till a-kassan.
Hoppas jag får lite pengahjälp därifrån snart.
Detta är inte alls roligt.
Fick veta vad jag kommer att få i lön denna månaden och det var mycket mindre än vad jag brukar få och vad jag förväntade mig.
Hatar när det blir så för nu måste jag verkligen snåla och det är jag absolut inte bra på.
Ska försöka att inte äta ute så mycket heller men jag orkar inte laga någon mat nu så det får nog bli att jag köper lunch imorgon ändå.
Mycket lättar att ha med sig mat också för det är ju bara att värma, nu måste jag ju bestämma vad jag ska äta och sen gå och handla det också.

Efter arbetsförmedlingen åkte jag och Issa hem till Sophia en stund, sen blev det Mc Donalds.
Åkte även förbi 421 där jag köpte en topp från Cubus.
Vidare till vårdcentralen och sen till frölunda torg där vi köpte present.
Presenter är alltid svårt för man vet aldrig vad man ska köpa men vi tror hon kommer gilla det..

Tittade precis på Desperate housewives, så bra!
Imorgon blir det jobb och sen träffa mamma.
Är lite sugen på potatis och purjolökssoppa så ska nog laga det imorgon.
Så det får bli min middag/kvällsmat.
Mamma kom ju hit med symaskinen igår också så jag ska väl kolla om jag kommer ihåg hur man gjorde, haha!
Gud va längesen det var men det är rätt roligt att sy.
Har faktiskt sytt en hel del grejer men det va ju när man gick i skolan och då kunde man ju fråga om hjälp.
Har lite byxor som jag ska försöka sy om men får la se hur det går...

Natti natti..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: