jennyfathers

Helgen.

Kategori: Vardagslivet

I fredags blev det Frölunda torg med Cizzi och Kim.
Vi åkte dit för att titta in i den nya Gina tricot butiken.
Det va kö och när man kom in så fick man bonuskort med redan massa stämplar i.
Sånt gillar vi!
Blev lite för mycket shopping för mig, men ibland kan man bara inte motstå.
Efter det gick vi och fikade.
Vi köpte oss var sin räkmacka.
Usch va äcklig den va och dyr.
Sen sa Jag och Kim hejdå till Cizzi och åkte och solade.
Fan va varmt det var.
Riktigt plågsamt.

Sen vidare hem för att göra mig i ordning för kvällen.
Visste inte riktigt vad vi skulle göra men dricka blev det iallafall.
Först verkade det inte som om någon skulle dricka typ.
Tänkte att kvällen skulle bli tråkigt för vi visste ju inte vad vi skulle göra.
Men vi mötte upp Annica och Ida och drog till Flame.
Det va redan en massa folk där och kvällen blev faktiskt lyckad.
Jag hade roligt som vanligt.

Inte ens speciellt bakfull i lördag, bara lite seg.
Blev filmtittande hemma hos Christian.
Först köpte vi såklart massa godis och sånt.
Vi tittade på 2 filmer.
Först blev det Butterfly effect 3.
Trodde faktiskt inte den skulle vara så bra för jag har för mig att jag tyckte den första inte va det.
Men den va helt okej och inte så läskig som jag hade tänkt heller, haha.
Efter den filmen blev det Twilight.
Har inte sett den innan och jag vet, jag är lite efter.
Den va väldigt bra men inte alls min typ av film.
Joel somnade så han tyckte nog inte den va så bra..
Killen i filmen som alla säger är så himla snygg.
Dom överdriver kan ja säga.
Först när man såg han tänkte jag usch vilken blekfis haha.
Han såg typ ut som ett psykfall.
Men jag kan faktiskt erkänna att han såg bättre ut ju mer man såg filmen.

Nu dags att göra mig iordning.
Är bjuden hem till chefen på julmiddag.
Mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: