jennyfathers

Måndag.

Kategori: Vardagslivet

Jag vaknade i tid till Våra bästa år.
Jag fattar inte rikigt varför jag följer det programmet men det går typ inte att sluta kolla.
Även fast man missat att kolla i nån månad eller nåt så gör det inget, det händer så lite och man förstår redan innan vad som kommer att hända.
Har följt det i flera år nu.
Varje år så är det samma sak.
Julen är den värsta, alltid ett avsnitt med familjen julgranskulor och massa tillbaka blickar.
Ibland är det lite spännande också så jag måsta bara kolla haha..

Idag har jag varit med Issa.
Hon hämtade upp mig och vi åkte till Cizzi.
Cizzi skulle in till stan för att sedan ta flyget till sin pojkvän så det blev bara en kort pratstund.
Efter det åkte vi hem till Issa och tvättade.
Sen vidare hem till björn där vi tittade på tv och spelade kort.
Vi tittade på det där programmet Ullared.
Fy asså, vilka människor...
Några av dom man får följa i programmet är en familj som åker till Ullareds camping varje år och stannar där i 2 veckor.
Dom är typ inne i varuhuset varje dag och handlar grejer för hela året.
Brukar vanligtvis spendera 50 000 kronor.
Helt sjukt och tragiskt att titta på.
..och det kallar dom semester...

Nu ska jag försöka sova.
Upp ganska tidigt imorgon och träffa Issa.
En sväng förbi arbetsförmedlingen blir det också.
Vill egentligen inte men måste man, så måste man.

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: